Generalforsamling 2024

Endnu et år er gået og snart er det igen tid til den årlige generalforsamling, som i 2024 falder næsten samtidig med HUF’s fødselsdag. Så kom glad og spis et stykke fødselsdagskage mens vi kigger på året der gik og laver planer for det næste. Undervejs vil der være te, kaffe og snacks.

Hvornår:
Lørdag den 10. februar 2024 kl. 12

Hvor:
Online deltagelse via Discord
Eller se den fysiske adresse, der hvor du læser nyhedsbrev.

Dagsorden for generalforsamlingen:
2. Forpersonens beretning
3. Aflæggelse af regnskab og vedtagelse af budget
4. Valg af poster i bestyrelsen og revisor
5. Fastsættelse af kontingent for det følgende år
6. Nye forslag
7. Fastsættelse af dato for næste ordinære generalforsamling

Har du ændringsforslag til HUF’s vedtægter eller punkter til dagsordenen?
Ønsker et medlem vedtægtsændringer eller anden aktivitet der kræver generalforsamlingens accept, skal det skriftligt gives til bestyrelsen senest en måned før generalforsamlingen. For at et forslag kan vedtages på generalforsamlingen, skal bestyrelsen senest 14 dage før have sendt det ud til alle medlemmer.

Har du lyst til at blive del af bestyrelsen?
På generalforsamlingen stemmer vi om HUF’s bestyrelse og alle kan melde sig. I bestyrelsen er der ét møde en om måneden på ca. en time, og vi er rigtig gode til at fordele ansvaret og hjælpe hinanden. Du er velkommen til at kontakte den nuværende bestyrelse på huf.forfatter@gmail.com, hvis du har nogle spørgsmål omkring bestyrelsesarbejdet.